Obra Social

Ens impliquem activament en la promoció d’estils de vida saludables entre la població de la comarca de l’Anoia. Per això, col·laborem i participem en projectes i entitats esportives, sanitàries i culturals de la comarca, amb la finalitat de compartir i promocionar coneixements en relació a diferents aspectes de la salut.

PROGRAMA DE BEQUES
PER A ESTUDIANTS DE MEDICINA

El Programa de Beques MIPS neix de la voluntat de fomentar la igualtat d’oportunitats per aquells estudiants que necessiten un ajut econòmic, contribuint a fer efectiu el principi d’igualtat d’oportunitats.

Mitjançant la concessió d’ajuts econòmics a estudiants es pretén que puguin progressar amb normalitat en el procés de formació acadèmica i professional, incrementant d’aquesta manera les oportunitats d’aconseguir una ocupació de qualitat.

EL PREMI I LA BECA NIT DE LA PROFESSIÓ
PER ALS PROFESSIONALS DE LA SALUT
DE LA COMARCA DE L’ANOIA

L’objectiu del Premi Nit de la professió és col·laborar amb el desenvolupament de projectes de recerca i innovació per part dels professionals de la salut de l’Anoia, projectes relacionats amb la seva tasca professional desenvolupada en aquesta comarca.

Premiada: Sra. Laura Borrega
Projecte: “Efectividad de la suplementación con calostro extraído prenatalmente para la prevención de complicaciones perinatales en neonatos de madres con diabetes

MARATÓ DE DONACIÓ DE SANG

Cada any Igualada acull una marató de donació de sang. Des de MIPS Fundació Privada hi donem suport i hi col·laborem amb una aportació econòmica per tal de fer front a les despeses de promoció i de logística, amb l’objectiu d’aconseguir el màxim de donacions en un sol dia.

ENTITATS ESPORTIVES, CULTURALS
I SANITÀRIES DE LA COMARCA DE L’ANOIA

MIPS Fundació Privada dóna suport a projectes que tinguin com
a objectiu les finalitats fundacionals i que s’ubiquin en la comarca de l’Anoia.