Futur

• MIPS Fundació Privada anirà evolucionant en base a les seves finalitats fundacionals i en constant adaptació a les necessitats de la nostra societat i a les exigències de cada temps.
  • MIPS Centre Mèdic s'ha especialitzat per tal d'oferir un servei a mida i de qualitat, amb un ampli Quadre Mèdic de professionals altament qualificats, i una millora continuada dels recursos tecnològics.
  • El Centre consta de diverses unitats com la Unitat de Cirurgia Major sense ingrés, la Unitat de Diagnòstic per la Imatge, la Clínica Dental, la Unitat de la Hipertensió, la Unitat d'atenció a la Dona, i tantes altres.
  • MIPS coneix la gent de la Catalunya Central , sap les seves preocupacions en l'àmbit sanitari i ofereix al centre mèdic una alternativa sanitària privada a l'abast de tothom.